Car Detailing Simulator
Araba Detaylandırma Simülatörü, talepkar müşterilerin isteği üzerine herhangi bir arabayı yenileme ve ihtişamını geri kazanma şansına sahipsiniz! Güzel ve bakımlı bir araç her insanın gururu olabilir! Her küçük detayın önemli olduğu bu son derece gerçekçi oyunda aracı temizleyin, cilalayın ve yarattıklarınıza hayran kalın! Büyük araba restorasyonlarını izlemeyi veya bunlara katılmayı seviyor musunuz? Car Detailing Simulator'da, kendi şartlarınıza göre bir detaylandırma işi yürütme maceranıza başlama şansına sahipsiniz! Yıpranmış arabaların olağanüstü metamorfozları ile piyasayı şaşırtın. Siparişleri kabul edin ve kendi işinizi büyütün! Yıkama, köpük uygulama ve boyayı parlatma, oyun sırasında sizi bekleyen heyecan verici zorluklardan sadece birkaçı. Oyun, tüm hedeflerinizi tam olarak yerine getirmeniz için ihtiyaç duyacağınız geniş ve çeşitli özel araçlar sunmak zorundadır. Car Detailing Simulator gerçekçilik üzerine bahse girer, bu nedenle birçok zorlukla karşılaşacaksınız ve doğru araç seçimi salonunuzun gelişimi için çok önemli olacaktır. Eski arabalar harika bir makyaj için harika malzemeler oluşturur. Car Detailing Simulator'da, birilerinin onlara yeni bir hayat vermesini bekleyen çok sayıda eski araba modeli satın alabilirsiniz. Her şey söylendikten ve yapıldıktan sonra, 'bebeklerinizi' doğru fiyata satmayı unutmayın - klasik her zaman bir alıcı bulacaktır.