Lords of the Fallen Deluxe Edition
The Lords of the Fallen Deluxe Edition içeriği: OYUN - Yepyeni bir geniş, karanlık, fantastik ve aksiyon RYO dünyası seni bekliyor. DARK CRUSADER BAŞLANGIÇ SINIFI - Destansı macerana inançları ve hiddetleriyle ünlenmiş Dark Crusader'lardan biri olarak çık. DARK CRUSADER ZIRH VE SİLAH SETİ - Dark Crusader'ların simgeleşmiş görünüşünü kuşan. Yıkıma sürükleyen Isaac's Longsword, Holy Light patlayıcıları, tam zırh seti ve Paladin's Pendant da dahil.100 SAYFALIK DİJİTAL ÇİZİM KİTABI - Aralarında özel çizimlerin de olduğu, Lords of the Fallen dünyasının güzel olduğu kadar korkutucu yanlarını da gösteren çizimlerin bulunduğu bu 100 sayfalık kitabın sayfalarında kaybol. DİJİTAL OYUN MÜZİKLERİ - Mournstead'in ürpertici ezgilerinde kendini kaybet. Tüm oyun müzikleri, çok sevilen Cris Velasco ve Knut Avenstroup Haugen tarafından bestelendi. 3D MODEL GÖRÜNTÜLEYİCİ - Oyundaki tüm karakter modellerini yüksek çözünürlükte detaylıca incele. *Oyunun tüm sürümlerinde oyunun sonlarında bulunabilecek eşyalara anında erişim sağlanır. Lords of the Fallen uçsuz bucaksız, birbirine bağlı dünyalarda yepyeni ve destansı bir RYO macerası sunuyor. Yüzyıllar önce insanlar tarafından mağlup edilen iblis tanrı Adyr yeniden diriliyor. Bu kapsamlı RYO ile efsanelerde adı geçen Kara Şövalyelerden biri olarak oyna. Canlıların ve ölülerin diyarına yolculuk ederek Adyr'i son kez alt et. Devasa boss savaşlarını, yüksek tempolu zorlu savaş mekaniklerini ve sürükleyici hikâye anlatımını deneyimle. Uçsuz Bucaksız, Birbirine Bağlı Dünyaları Keşfet Her biri kendi yollarına, sırlarına, hazinelerine ve düşmanlarına sahip iki devasa paralel dünya olan yaşayanlar ve ölüler âlemi arasında yolculuk et. Hızlı ve Zorlu Savaşta Ustalaş Ağır zincirli gürzlerden hızlı atış yapabilen arbaletlere, yüzlerce eşsiz silah arasından seçim yap veya metal yerine gizemli yok edici büyü saldırıları kullan. Efsaneni Oluştur Dokuz farklı karakter sınıfından birini seçmeden önce karakterinin görünümünü kişiselleştir. Hangi başlangıç yolunu seçersen seç, istatistikleri ve silahları yükselterek kendi oyun tarzını geliştir. Çevrimiçi Çok Oyunculu Modda Birlik Olun Hikâyeyi tek başına deneyimle veya çevrimiçi iş birliğine dayalı modda diğer oyuncularla birlik ol. İlerlemenin iki oyuncuda da kaydedildiği serbest ve tam paylaşımlı ilerleme özellikleri sayesinde birlikte istediğiniz kadar yolculuk edebilirsiniz. Alternatif olarak Ücretsiz Arkadaş Bileti'ni kullanarak oyunun bir kopyasına sahip olmayan bir arkadaşını bile oynamaya davet edebilirsin. 70'ten Fazla Çıkış Sonrası Güncellemesi Çok sevilen 2.0 sürümü de dâhil olmak üzere 70'ten fazla güncelleme içerir. Tamamen yeniden düzenlenmiş savaş sistemi, büyük performans geliştirmeleri, birçok görev serisini ve modu dengeleyen zorluk değişiklikleri ve oyuncu deneyimini geliştiren bir dizi yeni özellik sayesinde oyunun geneli kapsamlı bir şekilde iyileştirildi.