The Song Out of Space
1962’de, Soğuk Savaş’ın zirvesinde, derin uzay gözlemevindeki on iki gökbilimci ölü bulundu. Önemli bir askerî üssün yakın olması nedeniyle, herhangi bir Rus müdahalesi olup olmadığını araştırmak için iki federal ajan gönderildi… Ve buldukları şey bu dünyanın ötesindendi. O gece gerçekten ne olduğunu bulmak için saklayacak bir şeyleri olan şüphelilerle dolu kasabayı keşfedin ve tekrar olmasını engelleyin. Mükemmel bilimsel becerilere sahip genç bir acemi olan federal ajan Catherine Armstrong ya da şehirli olan kıdemli Stuart Ross olarak oynamayı seçin. Eşsiz becerileri ve kişilikleri, hikâyenin gidişatını değiştirecek. Ve ne yaparsan yap, akıl sağlığını korumaya çalış! Özellikler * Her biri kendi hikâye gidişatına, diyaloglarına ve kişiliğine sahip iki oynanabilir karakter. * 3 soruşturma yolu, 4 son ve ortaya çıkarılacak onlarca sır. * Piksel sanatını fotoğrafçılıkla harmanlayan eşsiz retro görsel tarzı * 80’lerin orijinal ürpertici müzikleri. * Point-and-click mekanikleri.