Angels with Scaly Wings
Gizemli bir portalın keşfi sonrası ejderhaların dünyasına seyahat edecek birkaç insandan biri olarak seçilirsin. Bir büyükelçi olarak görev yaparken bu garip şekilde tanıdık yer hakkında daha fazla bilgi edinir ve insan meslektaşının gerektiğinden daha fazlasını bildiğini keşfedersin… Bu yeni keşfedilen dünyayı tehdit eden komployu ortaya çıkarmak sana ve edindiğin arkadaşlara kalır. Bu süreçte aşkı da bulabilirsin. Özellikler: * 175,000 sözcüklü epik, akıl almaz bir hikaye * Ejderhalarla 5+ karakter yolunu içeren arkadaşlıklar (ya da belki daha fazlasını) kurun * 13’den fazla eşsiz sonla bitebilecek hikayeyi etkileyen anlamlı kararlar verin. * Ana oyuncu kadrosuna ait özel görüntülerin kilitlerini açın. * Suçları çözerek ejderha dünyasının gizemlerini ortaya çıkarın.