Risk of Rain 2
Arkadaşlarınla veya tek başına, çılgına dönmüş yaratık sürüleriyle savaşarak kaos içindeki bir uzaylı gezegeninden kaç. Ganimetleri şaşırtıcı şekillerde birleştir ve ilk mecburi inişinde korktuğun kargaşaya dönüşene dek her karakterde ustalaş. BİR UZAYLI GEZEGENİNDEN SAĞ ÇIK Her biri devam eden varlığına engel olmaya çalışan zorlu yaratıklar ve devasa elebaşlarıyla dolu bir düzineden fazla el yapımı mekan seni bekliyor. Son elebaşına gelene kadar savaş ve kurtul veya ne kadar süre hayatta kalabileceğini görmek için süresiz turuna devam et. Hem senin hem de düşmanlarının oyun boyunca güç bakımından sınırsızca geliştiği eşsiz bir yükselme sistemi. YENİ GÜÇLÜ NESNELER KEŞFET 110'dan fazla nesne her turu canlı ve yeni mücadelelerle dolu hale getiriyor. Ne kadar çok nesne toplarsan o kadar çok etki birleşimi olur ve o birleşimlerden bazıları da o kadar şaşırtıcı olur. Ne kadar çok nesneyle karşılaşırsan günlüklerle o kadar çok hikaye bilgisi (ve strateji) keşfedersin. OYNAMAK İÇİN YENİ YOLLARIN KİLİDİNİ AÇ On oynanabilir kazazededen oluşan bir ekibin kilidini aç. Her birinin kendine özgü savaş tarzı ve ustalaştığı değişimli becerileri vardır. Eserlerin sırlarını öğrenerek dost ateşi, rastgele kazazede ortaya çıkması, nesne seçimi ve daha fazlası gibi oynanış değiştiricilerini etkinleştir. Rastgele aşamalar, düşmanlar ve nesnelerle hiçbir tur aynı olmayacak. TEKLİ VEYA EŞLİ OYNA Tek başına veya üç arkadaşa kadar çevrimiçi eşli oyunla maceranın üstesinden gel veya Prizmatik Testlerin dönüşümlü mücadelesinde yarış. Kaptan ve MUL-T gibi yepyeni kazazedeler Mühendis, Avcı ve elbette Komando gibi klasik kazazedelere katılıyor.