Train Sim World 5'te Raylar Senin Emrinde! 3 yeni rota boyunca ikonik şehirlerin raylarında ve trenlerinde ustalaşırken yeni zorluklar ve yeni roller üstlen. En üst düzey demiryolu hobisinde kaybol ve bir sonraki yolculuğuna başla. Northwestern Class 350 ve daha fazlası da dahil olmak üzere WEST COAST MAIN LINE'ın banliyö kargaşasıyla ayakların yerden kesilecek. Yalpalayan DB BR 411 ICE-T ve daha fazlasıyla dolambaçlı KINZIGTALBAHN'da çeşitlilik boldur. SAN BERNARDINO LINE'ın güneşle yıkanmış rayları, MP36 ve F125 ile desteklenen Metrolink hareketlerine ev sahipliği yapıyor. Oynamanın yeni bir yolu! KONDÜKTÖR MODU ile, herhangi bir hizmette nöbetçi/kondüktör rolünü üstlenirsin. ROTA ATLAMA: Herhangi bir istasyondaki aksiyonu yakalamak için rotalar arasında hızla seyahat et. CANLI HARİTA: Herhangi bir rotanın gerçek zamanlı kuş bakışı görünümünü al, istasyon konumlarına aşina ol. YARATICILAR KULÜBÜ, FOTOĞRAF MODU ve daha fazlasıyla kendi yolculuğuna kendi tarzında başla. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir.