DigeratiAksiyon ve macera
Keşfet, yağmala, dövüş! Macerayla dolu dört dünya, kaçırmaman gereken tek pakette: Fall of Light: Darkest Ediditon: Karanlığın hüküm gezdiği hikayelerden oluşan bir rol yapma oyunu seti. Eski bir savaşçı ve ışık saçan kızı, Dünya'da hâlâ güneş ışığı alan son yere ulaşmak için tehlikeli bir yolculuğa çıkıyor. Reverse Crawl: Hızlı ve sıra tabanlı bu strateji ve rol yapma oyununda, canavar minyonların ve hortlak birliklerinle birlikte Kızıl Kraliçe'nin seçkin ""kahramanlarıyla"" savaş. Nintendo Switch için özel olarak oluşturulan yerel PvP (düello) modu da dahil. Skelly Selest: Oyuncuları adeta Heavenly Keeper'a dönüştüren koş-vur-indir tarzı bir skor saldırısı. Cehennemin derinliklerinde pusu kurmuş uğursuz tehlikelerin üstesinden sadece Selestial Order gelebilir. Unexplored: Unlocked Edition: Kıyamet Zindanı'na in, Yendor'un Tılsımı'nı çal ve zindandan canlı çık. Erişilebilir ancak zorlu bir aksiyon tabanlı RYO olan Unexplored, roguelike hissi veren bir roguelite oyunu.