Niffelheim
Karakterin savaşta düşmüş cesur bir savaşçı fakat ruhu Asgard'ta huzura ermek yerine Niffelheim topraklarında tuzağa düştü, Bu düşman topraklarda hayatta kalmanın bir yolunu bul, araştır, komşu toprakları yağmala ve Valhalla'ya doğru yolunu bul. Yeraltı Dünyasında Hayatta Kal Savaşçılar öldükten sonra bile savaşçı olarak kalmaya devam ederler, Son meydan okuma yolunda yola çıkın ve tanrılara kendinizi kanıtlayın. Hayatın boyunca soğuktan, karanlıktan ve ölümden korkmadın ve bundan sonrada korkmayacaksın! Yeterli hükmün olduğundan emin ol, kendini savun ve bu gizemli toprakların gizemi çöz. Bunları Unutma Topraklarına saldıran herkesi ezmelisin, Kaybeden her düşman sizi Asgard'a yaklaştıracak! Kemikler, dişler ve kürkler - Silah ve Zırh yapmak için elinizden ne geliyorsa kullanın. Sizi düşmanlardan koruyacak ve saldırganları yok etmenize yardım edecek bir kale inşa edin. Ölüm rahipleri bu sırada size ultimatom verecekler. Onların emirlerine boyun eyecekmisin yada onların emirlerine karşı gelerek onların minyon askerlerine karşı savaşabilecekmisin? Bir Çıkış Yolu Bul Asgard'a giden portalın bütün parçalarını topla. Fakat dikkatli ol - Onlar şiddetli devler tarafından ölümcül örümcekler tarafından ve ölümsüz orduları tarafından korunuyorlar. Sanat Mantarları ve öldürdüğün hayvanları iksirlerini güçlendirmek için kullan. Bütün arkadaşlarını beslemek için en iyi yemekleri yapmalısın. En güçlü Troll'ü öldürmek için en iyi zehri hazırla. Antik Mağaraları Keşfet Son savaşı kazanmanıza yardımcı olacak güçlü eserler bulmak için dünyanın kalbine ulaşın. Karanlığın içinde gizlenen şeyleri keşfedin.