Skinny and Franko: Fists of Violence
'Franko: The Crazy Revenge' olaylarından 28 yıl sonra, itibarlı anti-kahraman Franko, eski dostunu beladan kurtarmak için Polonya'ya döner. Bu sefer de düşmanlarına kolay kolay gitmeyecek... Şimdi Franko, dostu Skinny'nin yardımıyla Szczecin sokaklarını bir kez daha ortalığı kasıp kavuracak. Skinny & Franko: Fists of Violence olağanüstü ve acımasız bir 2D beat'em up oyunudur. 90'larda Amiga ve PC'de popüler olan 'Franko: The Crazy Revenge' veya 'Doman: Sins of Ardan' gibi kült klasiklerin yaratıcısı tarafından tasarlandı. Özellikler: - 8 yoğun ve düşmanlarla ve patron dövüşleriyle dolu, birkaç bonus seviyesi ve gizli konumlarla elle çizilmiş ana aşamalarda oynayın - hikayeye dalın ve Skinny ile Franko'nun arkadaşı 'Shorty'ye ne olduğunu öğrenin - 30.000 kare elle çizilmiş, eski tarz animasyonlar - düşmanlarınızı yenmek için 50'den fazla farklı silah ve özel saldırı kullanın - 80'den fazla farklı kabadayı ve moronla savaşın (yeniden görünüm yok!) - benzersiz, kendi tarzında elle çizilmiş ve animasyonlu karakterler - araba sürme ve atış mini oyunları - oyunda tonlarca mizah ve kötü dil - tek başına veya 2 oyunculu işbirliği modunda oynayın Gerçekçi bir dünya ve hicivin birleşimi olan benzersiz grafik ortamı, yalnızca burada bulabileceğiniz özel bir atmosfer yaratır. Hazır mısın? Geliyorlar!