Train Sim World 5'te Raylar Senin Emrinde! German Regional Edition ile Frankfurt'un raylarında ve trenlerinde ustalaşırken yeni zorluklar ve yeni roller üstlen. Sezgisel EĞİTİM MERKEZİ ile buhar, dizel ve elektrikli çekiş sanatını öğren. Yeni becerilerini Alman raylarına taşımadan önce tren operasyonunun temellerini öğren! Dolambaçlı KINZIGTALBAHN'da çeşitlilik boldur. Yalpalı DB BR 411 ICE-T ile Kinzig Vadisi çevresinde ilerle, BR 114 ile mekik yap ve DB Vectron ile Frankfurt ve Fulda arasında yük taşı. Oynamanın yeni bir yolu! KONDÜKTÖR MODU ile, herhangi bir hizmette nöbetçi/kondüktör rolünü üstlenirsin. ROTA ATLAMA: Herhangi bir istasyondaki aksiyonu yakalamak için rotalar arasında hızla seyahat et. CANLI HARİTA: Herhangi bir rotanın kuş bakışı görünümünü al, istasyon konumlarına aşina ol. YARATICILAR KULÜBÜ, FOTOĞRAF MODU ve daha fazlasıyla kendi yolculuğuna kendi tarzında başla. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 5 SSS” başlığını inceleyebilirsin.