The Myth Seekers Collection
Efsaneleri ve antik hikayeleri sever misin? Paris veya Prag gibi güzel Avrupa şehirlerinde gezintiye çıkmak ister misin? Myth Seekers Ajansı'nın en iyi üyesi Amelia'ya katıl ve birçok güzel yeri keşfet. Kudretli eserler bul ve unutulmuş Ys şehrini keşfet. The Myth Seekers Collection'da iş arkadaşlarını ve dünyayı kurtar. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Kadim tanrıların mirasıyla yüzleş! The Myth Seekers 2: The Sunken City - Aşk, nefretin mahvettiği şeyi yeniden canlandırabilir mi?