Chronicles of Magic: Divided Kingdom (Xbox Version)
Uzun zaman önce, ikiz krallıklar savaşta birbirlerini yok ettiler. Beyaz Krallık sihirle yeniden inşa edildi ama Siyah Krallık hâlâ tarlaları ve evleri yok eden sarmaşıklar ve gökyüzünü kaplayan kara bulutlarla lanetlenmiş durumda. Beyaz Kale'deki asil Kraliçe Mariette, kendi tebaasıyla ilgileniyor ama aynı zamanda karanlık diyarın acı çeken sakinlerinin de yarasını sarıyor. Tehlikeli yolculuğun sırasında hem Beyaz hem de Siyah Krallıkların sakinleriyle tanışacaksın. İyi ile kötü, büyü ile teknoloji ve siyah ile beyaz arasındaki sınırlar bulanıklaşmaya başladığında kime güvenebileceğini bilemeyeceksin. Bileceğin tek şey iki krallığın ve oğlununun kaderinin ellerinde olduğu olacak. En beklenmedik müttefiklerle çalışacak mısın? Kötülüğü durdurup kraliyet kanının gizemini çözebilecek misin?