INAZUMA ELEVEN: Victory Road
▶ Ön Sipariş Bonusu "Gelişmiş Destek Paketi" ile karakterlerinizin eğitimine hızlı bir başlangıç yapın! ■ Paket İçeriği: - Zafer Bilekliği (Kazanılan DP'yi artıran ekipman) - Tam Eğitim Fasulyesi Seti (Karakter eğitimi için kullanılan öğeler) - Karanlık İmparator Forması * Bu bonus, yalnızca oyunu 13 Kasım 2025, saat 14:59'a (GMT) kadar satın alan oyuncular için geçerlidir. Ey kızıl bulutlar, INAZUMA'nın şimşekleri gökyüzünü yarsın! Hiper boyutlu futbol rol yapma oyunu serisi "Inazuma Eleven"ın yeni oyunu nihayet burada! Yepyeni bir hikaye, toplayıp eğitebileceğiniz 5400'den fazla karakter yoğun rekabetçi modu. Birbirinden eğlenceli sayısız aktivite sizi bekliyor! ■ Hikaye Modu Bu yeni hikaye, ilk Inazuma Eleven'dan 25 yıl sonra geçiyor. Futbolun olmadığı bir dünya arayışındaki başkahramanımız Destin Billows, Güney Cirrus Ortaokulu'na kaydolur. Bu sırada, ulusal şampiyonlardaki en güçlü takım olarak bilinen prestijli Raimon Ortaokulu'nda ise "futbol canavarı" lakaplı Harper Evans yükseliştedir. Bu ikisi yollarını kesiştirdiğinde, unutulmaz bir macera başlar… ■ Tarih Modu Serinin önceki oyunlarından 5400'ü aşkın karakterden oluşan bir kadro! Gelecekten gelen çocuk Victorio ile geçmiş Inazuma Eleven maçlarını yeniden yaşayın. Farklı takımlarla mücadele edin, karakterleri toplayıp eğitin ve rüya takımınızı kurun! ■ Dost Şehri Inazuma Eleven serisinin nostaljik nesnelerini özgürce düzenleyerek kendi "Dost Şehrinizi" kurun! Avatarınızı özelleştirin, arkadaşlarınızı davet edin ve birlikte zaman geçirip maçlara katılın! Özel avatarınızı maçlarda da kullanabilirsiniz! ■ MAPPA Tarafından Hayat Bulan Anime Deneyimi Oyun içi anime sahneleri, MAPPA animasyon stüdyosu iş birliğiyle hazırlandı! Seri tarihinin en uzun anime sahne süresi ile hikayenin heyecanı zirveye çıkıyor.