Crime Boss: Rockay City
Rockay City hâlâ ayakta ve gümbür gümbür! 2025 boyunca yeni içerikler eklenmeye devam ediyor. Yeni maceralar seni bekliyor dostum. Çeşitli soygun ve hırsızlık operasyonları arasından seçim yap ve Rockay City'nin suç dolu yeraltı dünyasında en tepeye ulaş! Ancak o zaman Rockay City'nin Suç Patronu olabilirsin! Arkadaşlarınla eşli oyna. 4 oyunculu eşli modda arkadaşlarını topla ve büyük paralar kaldır. Zorluk seviyeni seç, patronunu oluştur, silahlarını ve avantajlarını kuşan ve görevleri yalnız, botlarla veya arkadaşlarınla oyna. Tek seferlik görevleri üstlen veya hikâye odaklı Şehir Efsaneleri modunda mini eşli operasyonları tamamla veya Kargaşa moduyla görevlerini rastgele hâle getir. Rockay Gümbürtüsü modunda düşman akınlarına karşı savaşarak oyuna çeşitlilik kat. Paranı biriktir, yeni karakterler kirala, yeni silahlar satın al ve avantajlarını yükselterek tüm ganimeti elde etme şansını artır. Çapraz platform çok oyunculu mod sayesinde desteklenen tüm platformlar arasında oyna ve arkadaşlarınla başarı şansını en üst düzeye çıkar. Paranın ötesinde ödüller kazan. Hem tek oyunculu hem de eşli oyun modlarında evrensel seviye ilerleme sisteminde TP kazan! Her seviye atlama, oyuncuların yeni silahlar, soyguncular, ekipmanlar ve görünümler açmasını sağlar. Teçhizatını ve ekibini özelleştirerek başarıya ulaş. Daha da hızlı tırmanmak için gözün iki kat TP etkinliklerimizde olsun. Tek Oyunculu Operasyonda tek başına yol al! Tecrübeli oyuncular Travis Baker'ın kontrolünü ellerine alıp tek oyunculu bir roguelite operasyonda Rockay City'deki tüm bölgeleri kazanabilir. Kendi suç çeteni kur ve yönet, mevcut çete liderlerini devirmeye çalış. Görevleri tamamlayarak para kazan, soyguncularını geliştir ve öldüğünde kalıcı açılabilir içerikler kazanarak sonraki turda nihai hedefine daha da yaklaş. Her tur başlangıcında rastgele belirlenen onlarca görev arasından seçim yaparak küçük çaplı hırsızlıklarla veya büyük, sansasyonel soygunlarla adını duyurabilirsin.