Encodya
Neo Berlin 2062. Dokuz yaşında bir yetim olan Tina, şirketlerin kontrol ettiği kasvetli bir megalopolis olan Neo-Berlin'de çatı katındaki derme çatma bir sığınakta, iri ve sakar robot gözeticisi SAM-53 ile birlikte yaşamaktadır. Tina, tek başına yaşamayı öğrenmiş, şehir çöplüklerinden çöp toplayan ve geçimini hurdalardan sağlayan bir kentsel orman çocuğudur. Matrak robotu her zaman onun yanındadır ve her ne olursa olsun onu korumaya programlanmıştır. Günün birinde küçük kız, babasının ona önemli bir görev bıraktığını keşfeder: Babasının dünyayı grilikten kurtarma planını nihayete erdirmek! Tina ve SAM, tuhaf robot yaratıklarla ve grotesk insanlarla dolu farklı gerçekliklerde akıl almaz bir maceraya atılıyor. Bulmacalar ve heyecan uyandırıcı diyaloglar sayesinde yaşamanın gerçek anlamını öğrenecekler.