Crime Opera Fandisk: The Caterpillar Candids
Kötü şöhretli Gallos ailesinin devam eden mafya hikâyesinde çok özel bir bölüme başla! Crime Opera'nın bu yeni antaloji sürümünde, orijinal görsel romanın öncesinde, sırasında ve sonrasında geçen çeşitli kısa öyküleri keşfedeceksin. Hepsi, karakterlerin suç dünyasındaki yaşamlarını çevreleyen dramı, duyguları ve acımasız gerçekleri yansıtacak şekilde özenle hazırlanmış, elle çizilmiş bir tarzda karşına çıkacak."A Day in the Strife," The Butterfly Effect'ten bir yan karakter olan Terry Childers'ın günlük yaşamına odaklanıyor. "Recollections" bölümünde Molly ve Alice geçmişi yad etmek için bir araya geliyor ve her ikisinin de geçmişinden kritik anları yeniden ele alınıyor. Son olarak "Aftermath," The Butterfly Effect'in hemen ardından yaşananları ve birçok iç içe geçmiş yaşam üzerindeki etkisini inceleyen bir sonsöz görevi görüyor.