Armed and Gelatinous: Couch Edition
Arkadaşlarınızı ve ailenizi hızlı tempolu bir kozmik kavgada karşı karşıya getiren bu son derece çok oyunculu parti oyununda daha önce hiç olmadığı gibi galaksiler arası bir hesaplaşmaya hazırlanın. Tamamen özelleştirilebilir çok sayıda savaş modunda zafere koşun. Etkileyici ateşli silahlar, roketler, lazerler ve yakın dövüş bıçakları da dahil olmak üzere tam dolu ölümcül silah cephaneliğiyle maçları özelleştirin ve kaosu serbest bırakın. Futbol, Yakartop ve Futbol gibi çeşitli yüksek enerjili spor mini oyunlarında takım kurun ve mücadele edin! Oyun ayrıca efsanevi ses tasarımcısı Jory Prum'un ustalıkla hazırlanmış ses efektlerinden oluşan bir senfoniye ek olarak Chris Huelsbeck, Paul O'Rourke ve Zac Zinger dahil 8 muhteşem sanatçının 21 olağanüstü parçasını sergileyen bir Orijinal Film Müziği içeriyor. Bir sonraki partiniz, buluşmanız veya partiniz için mükemmel! Özellikler - 9 Benzersiz Oyun Moduyla partiyi sürdürün - 16 Ölümcül Silahla durdurulamaz ol - 6 Özel Eşya Sandığı ile maçlara renk katın - 16 Farklı Seviyede galaksiyi dolaşın - Silahlardan oyun modlarına kadar 21 Kilidi Açılabilir Bonus kazanın - 5 CPU Zorluk Seviyesi ile arkadaşlarınıza meydan okuyun veya AI rakipleriyle mücadele edin - Orijinal Film Müziğindeki 8 inanılmaz sanatçının 21 parçasının keyfini çıkarın Oyun modları - Ölüm Maçı - Hedef puana ilk ulaşan kazanır! - Zaman Maçı - Zil sesiyle en iyi skoru kazanır! - Hisse Senedi Eşleşmesi - Ayakta kalan son damla! - Kombo Kralı - Bu komboyu devam ettirin! - Dojo - Şaşırmak için Sandbox modu! - Futbol - Hızlı Saldırılar adil bir oyundur! - Bombardıman - Toplarla Yakartop! - Blitz - Futbol ama daha hızlı! - Yemek Savaşı - Kazanmak için en çok tacoyu toplayın!