REMATCH (Pre-order)
Özel Ön Sipariş Bonusları: - "Taraftar" Şapkası: Bize başından beri inanan ve bizi destekleyen topluluğumuza teşekkür niteliğindedir, tüm sürümlerde mevcuttur. FUTBOLA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI Üçüncü Şahıs Aksiyon - Müdahale yap, top sür, kaleyi hedefle ve şutunu çek! Sürükleyici görüş açısından aksiyonun ortasına dal. Tek Oyuncu Kontrolü - Aksiyonu takip et, pozisyon al, müthiş bitiriciliğini sergile! Aldığın her karar önemli ve kazanmak için takım oyununa odaklanman gerek. Yetenek Tabanlı Oynanış - Dengeli bir sahada nitelik değerleri olmadan oyna. Galibiyet yalnızca oyuncunun yeteneğine ve taktiksel koordinasyona bağlı. HEYECANLI AKSİYON VE DERİNLİKLİ TAKTİKLER Arcade Sürprizli ve İnandırıcı Futbol Deneyimi - Muhteşem bir sporcu gibi hisset, futbolun tüm ikonik hareketlerini kolayca sergile. Hız Kesmeyen Aksiyon - Faul yok, ofsayt yok, duraklama yok, dinlenmeye vakit yok. Erişilebilir ve Derinlikli Mekanikler - Gerçek futbolda olduğu gibi kazanmak için isabetli ve hızlı tepkiler vermeli, kusursuz bir takım oyunu sergilemelisin. ÇEVRİMİÇİ TAKIM TABANLI DENEYİM Takım Tabanlı Çevrimiçi Oynanış - Çevrimiçi çok oyunculu deneyim sunmak için tasarlanan Rematch her zaman adil hissettiren anlık oynanış tepkileri sunar. Rekabetçi Modlar - En iyi liglere ulaşmak için kendine ve arkadaşlarına meydan oku. Sezonluk İçerikler - Sürekli yeni içerikler gelecek. Her sezonda yeni oyun modları yer alacak ve birçok kozmetik içerik eklenecek.