Bu kayan nişancı ve aksiyon roguelike oyununda kadim savaş tanrıçasına meydan okuyun ve Teşkilat'ı onu ele geçiren güçlerden ve anormalliklerden kurtarın. Ana karakter, kırmızı tehlike seviyesi sinyalini aldıktan sonra gelen özel bir ajandır. Gizli bir laboratuvarda uyanan kahraman, Teşkilat'ın tüm üyelerinin akıllarını yitirdiğini ve kendisine kısa süreli hafıza kaybı ve durumunu değiştirme yeteneği veren garip enerji etkilerine maruz kaldığını fark eder. Teşkilat'ı özgürleştirmek ve tehlikenin dış dünyaya yayılmasını önlemek için birçok engeli ve ele geçirilmiş sürüyü aşarak tehdidin ana kaynağına ulaşmalısınız. Oyun, kötülüğe karşı mücadelede becerilerinizi test etmeye yetecek kadar hızlı tempolu bir savaş sistemi ile kayan nişancı, aksiyon roguelike ve mermi cehennemi oyunlarının unsurlarını birleştirir. Özellikler: - Enerji durumlarınızı zihninizle değiştirme yeteneğini kullanın. Özelliklerini, güçlü ve zayıf yönlerini öğrenin. - Standart tabancalardan çok gizli modern tasarımlara kadar düzinelerce silah türü bulun ve kullanın. - Mevcut yeteneklerinizi geliştiren ve size yenilerini kazandıran düzinelerce büyü türü üzerinde çalışın. Oyunda ilerledikçe, farklı türde silahlarla birçok savunma ve saldırı büyü kombinasyonu bulacaksınız.