Last Days of Lazarus
Last Days of Lazarus, büyük ölçüde post-komünist Romanya'dan, onun sıkıntılı tarihinden, tüyler ürpertici konumlarından, dini inançlarından ve tuhaf batıl inançlarından ilham alan güçlü bir anlatım, zengin görseller ve doğaüstü ögeler ile birinci şahıs bir macera oyunudur. Lazarus, annesinin intiharından sonra kız kardeşi Lyudmila'nın yaşadığı eve döner. Hikaye çözüldükçe gerçeğin bozulmuş biçimini gezinmen gereken şüphe uyandıran karakterler tanıyacaksın. Kendi sıkıntılı geçmişinle sadece sana sunulan gizemleri çözmekle değil aynı zamanda kurtuluş için küçük bir umutla hayatta kalmakla mücadele edeceksin.