KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT
Bir dakika... Uzaylılarla savaşan kaslı bir kedi mi?! KinnikuNeko'nun başrolde olduğu bu çılgın 2D platform ve macera oyununun keyfini çıkarmaya hazır ol! KinnikuNeko, badici bedenine sahip bir kedi ve Dünya'yı istila ederek içinde yaşayan herkesi esir alan dev bir uzaylı ordusuna karşı savaşması gerekiyor. Uzayın derinliklerinden gelen kötü varlıklar tarafından henüz esir alınmamış arkadaşları Lemon ve Keita da onu yalnız bırakmayacak. - Tempoyu değiştirecek farklı mini oyunlar içeren eğlenceli bir 2D platform oyunu. Kedi gibi mırlayabilir veya kamyon gibi çarpan yumruklar savurabilirsin. - Şapşal bir mizah anlayışının yanı sıra bolca arkadaşlık, dram ve aksiyon içeren heyecan verici bir hikâye. Karizmatik ve kolayca unutulmayacak bir dolu karakter. - 90'ların Japon animelerine atıfta bulunan çarpıcı bir görsel tarz. - Yolculuğuna güç katacak harika oyun müzikleri. - Seviyeleri tekrar oynayarak ve gizli nesneleri bularak tüm gizemleri keşfet. - Nya nya nya nya nyaaaaaaa (tek düğmeyle istediğin gibi miyavla). Dövüşmek için kaslarını kullanarak veya bir kedi gibi tırmanarak çeşitli bölümleri tamamla ve insanlığı kurtarmanın bir yolunu bulana kadar durma. Dikkatli ol! Gösterişli ve gaddar General Pitaya, yanındaki iki yardakçısıyla birlikte işini zorlaştırmak için elinden geleni yapacak! Mizah, arkadaşlık, dram ve aksiyon dolu bu hikâyede kötülük dolu bir medeniyetin amaçlarını keşfet. Oyun ayrıca 90'ların Japon animelerinden ve geleneksel animasyonlardan esinlenen görsel bir estetiğe sahip! Uzaylılar neden Dünya'yı istila etmeye karar verdi? Neden tüm insanları esir aldılar? Onları buraya getiren neydi? Her şey bir yana, en önemli soruyu unutmamalısın... Kaslı kedi ne alaka?!