Volley & Tennis Bundle Blast
Super Volley Blast: Super Volley Blast, süper eğlenceli ve müthiş bir plaj voleybolu oyunudur. Şamatalı bir hikaye modu (1 veya 2 oyuncu), hızlı maçlar veya turnuvalar (4 ve 16 oyuncu), eksiksiz bir avatar editörü ve dünyanın her yerinde 8 harika saha. Tekli Super Blast modunda bir tavuk top, kaygan buzlu zemin ve başka çılgın özellikler ile harika zaman geçirin! Kuralları özelleştirin ve arkadaşlarınızı yenin... Böyle bir voleybol oyununu hiç görmediniz! Super Tennis Blast: Dünya Turu modunda profesyonel kariyerinize başlayın, antrenmanla becerilerinizi geliştirin ve dünyanın her yerinde kortlarda oynayan bir tenis efsanesi olun. Klasik kurallarla tekler veya çiftler turnuvalarında ya da harika Super Blast modlarında oynayarak kanepe partileri düzenleyin. 5 mini oyun ve güçlü bir avatar editörü sizi bekleyen en iyi tenis deneyimini mükemmel hale getiriyor.