Smash Boats Waterlogged Edition
Smash Boats, oyuncuların tüm aşamaları fethetmek ve hazinelerini büyütmek için ortak bir arayışa girdikleri, arcade oyunlarının altın çağından ilham alan bir aksiyon oyunudur. Zirveye çıkmak kolay gözükebilir, ancak bir yığın düşman, çılgın SOS çağrlıarı ve çevresel engeller yolunuzu tıkar. Smash Boats, suyla dolu bir oyuncak sandığı, gerçek bir bilardo masası ve hatta (lekesiz) bir tuvalet de dahil olmak üzere, teknenizle kargaşa yaratabilmeniz için benzersiz havuzlarla birlikte gelir! Oynanabilir kadroda düşmanları batırmaya ve aşamaları geçerken yıldız toplamaya yarayan, kazanabileceğiniz 16 adet eşsiz tekne bulunuyor. Her tekne, size suda avantaj sağlayabimek için benzersiz bir Smash özel yeteneği ile birlikte gelir: kızartma tavası, köpekbalığı ısırığı, lazerler, boks eldiveni ve çok daha fazlası! Suya dalma, toslama, hızlı dönüş ve fren gibi temel hareketlerle birleştiğinde, oyuncular havuzlara hükmetmek için ezici bir cephaneliğe ve de çok yönlü manevra kabiliyetine sahip olurlar. Yani daha ne bekliyorsun? Tekne parçalamanın zamanı geldi!