Lüks Sürüm şunları içermektedir: - Tam Sürüm Oyun - Charlotte Katakuri Early Unlock bonusu ile beraber 9 karakter içeren Karakter Bileti ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4, PIRATE WARRIORS macerasının geldiği son noktadır! The Pirate Warriors geri döndü ve ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 ile beraberlerinde daha fazla patlayıcı dolu bir hikaye, daha fazla ortam ve çok daha çılgınca saldırılar getirdiler. Sevdiğin karakterleri seç ve One Piece animesinin ikonik anlarını yaşarken sayısız düşmanın hakkından gel.