Cybarian: The Time Traveling Warrior
Asırlık Kılıç’ı alıp geleceğe yolculuk yapın ve gururlanmak için yetecek kadar uzun yaşamaya çalışın! Geleneksel tarzdaki platform oyunlarından ilham alan Cybarian: The Time Travelling Warrior, beat ‘em up tarzı oyunların bazı oynanış niteliklerine sahip bir arcade oyunudur. Dört seviye boyunca oyuncular, Asırlık Kılıç’ı keşfedip cyberpunk temalı bir geleceğe ışınlanan bir savaşçı olan Cybarian'ın kontrolünü ele almalıdır. Özellikler: * Güzel animasyonlu ve ustalıkla realize edilmiş retro tarzı piksel çizim. * Destansı bölüm sonu savaşları! * Yeteneklerini geliştir! * Çileden çıkaran zorlu mücadele! * Klasik 2D platform tarzı * 3 zorluk derecesi (Kolay, Normal ve Zor)