Kid Ball Adventure
Kaybettiğin sevgilini kurtarmak için çıktığın yolculukta tehlikeli tuzaklarla ve sinsi düşmanlarla dolu 100 odada zıplayarak ilerle. Ne kadar risk alırsan o kadar karşılığını aldığın 2 boyutlu zorlu platform oyunu Kid Ball Adventure'da zıplayan topların ve büyülü şatoların fantastik dünyasına giriş yap! Tehlikeli şato zindanlarında sevgilisini kaçıranların peşine düşen Kid Ball'u kontrol et. Kid Ball'u zafere götürmek için kazıkların üzerinden atlayarak ve itici toplarını kullanarak tuzaklarla ve ölümcül düşmanlarla dolu 100 zorlu bölümün üstesinden gelmen gerekecek! Bir sonraki tehlikelerle dolu göz korkutucu odaya ilerlemek için anahtarın yerini bul ve çıkışın kilidini aç! Kid Ball Adventure'ın bölümleri istediğiniz kadar yeniden oynayabileceğiniz normal modu da bulunuyor fakat macera burada sona ermiyor! Oyunda ustalaşanları, yeteneklerini sınırlarına kadar test edebilecekleri Klasik, Ölmek Yok ve Cehennem Günü çeşitleri bulunan Zamana Karşı modu bekliyor. Bu modda Kid Ball Adventure, değiştirilebilir zorluk ayarlarıyla, sevimli piksel grafikleriyle ve havalı orijinal müzikleriyle hem sıradan oyuncular hem de sıkı speedrunnerlar için doğru dürüst bir platform eğlencesi sunuyor!