Digerati Variety Bundle
Bağımsız yayıncı Digerati'nin son derece farklı üç oyunuyla ortalığı birbirine kat! Bu paket şu oyunları içerir: Animal Super Squad: Bu fizik tabanlı macera oyununda tehlikelerle ve muzlarla dolu bir dünyaya dal. Kendi bölümlerini oluştur, bunları toplulukla paylaş ya da bununla kim uğraşacak diye düşünürsen başkalarının bölümlerini oyna. 1979 Revolution: Black Friday: Gerçek hikâyeler ve tarihi olaylara dayalı bu ödüllü interaktif drama; seçim ve sonuç, kaos ve düzen hakkında. Verlet Swing: Bu zorlu vaporwave temalı birinci şahıs sallanma oyununda, kancanı kap ve olağanüstü rüyalara dal.