AVICII Invector
Kemerini bağla ve AVICII Invector'daki keşfedilmemiş bir uzayın ritmik bölgelerine atıl. Merhum süper star DJ ile işbirliği yapılarak oluşturulan AVICII Invector nabızları hızlandıran, coşkulu bir ritim aksiyon deneyimidir. Dünya listelerinin ilk sıralarında yer alan parçalar dahil olmak üzere AVICII'nin en hit 25 parçasında vokal melodileri arasında süzül, her bir ses azalışını süpür ve her bir tempoda saldır: Without You, Wake Me Up ve Lay Me Down. Tek başına oyna veya yürekleri hoplatan rekabetçi oynanış moduyla AVICII konserlerinin parti atmosferini yeniden yarat. Her parça, seni huzurlu bir müzik yolculuğuna çıkaran ekran görselleriyle kusursuz bir şekilde uyumlu olacak şekilde tasarlanmıştır. Ritmini bul, tempoyu hisset ve müzik yolculuğuna devam et.