Tour de France 2022
EFSANE OL Tour de France 2022'de Pro Leader modunda kendi bisikletçini yaratabilirsin. Profilini seç (dağcı, süratçi, tepeci veya dengeli) ve Grande Boucle'nin galibi veya muhteşem klasiklerin uzmanı ol! Pro Team modunda takımını yönet! En düşük seviyelerden başlayıp kendini kanıtlayarak organizatörlerden yüksek profilli yarışlara davet al. My Tour modunda mevcut 92 etap ile kendi turunu yarat. Takımları, dinlenme günlerini ve etapları belirleyerek kendi benzersiz turunu oluştur. YENI ÖZELLIKLER - Puan tablolu yeni çevrimiçi mod - Yarışta ani olaylar (düşme, hastalık vb.) - Yeni hazırlık sistemi - Taşlı kısımlarda yeni arayüz - Daha agresif pelotonlar ve işbirliğinin daha önemli olduğu kopmalarla daha çarpıcı yarışlar - Tour de France 2022'nin 21 resmi etabının tamamı - Büyük bir İtalyan yarışından esinlenilerek oluşturulmuş yeni "Primavera Classic" - 3 yeni takım: Eolo-Kometa Cycling Team, Caja Rural-Seguros RGA ve Uno-X Pro Cycling Team- YENİ ÇEVRİMİÇİ MOD: HAFTANIN YARIŞI Her hafta dünyanın her yerinden yarışçılarla mücadele ederek puan tablosunun en üstüne çıkmaya çalıştığın haftalık görevlerin keyfini sür! Yönetilebilen takımlar ve hedefler (örn. genel klasmanın kazanılması, dağ aşamalarında daha çok puan kazanmak) yarışa göre değişir. YENİ: YARIŞ SIRASINDA ANİ OLAYLAR Artık yarış sırasında gerçekleşen ani olayları ve etkilerini açabilir veya kapatabilirsin. Eğer (kendin ile rakiplerin veya sadece rakiplerin için) açarsan sıklıklarını değiştirebilir ve etkilerini açabilir veya kapatabilirsin. Etkiler, kısa veya uzun bir süre güç kaybı veya yarıştan çekilmek gibi durumlardır ve olayın ciddiyetine bağlıdır. Hazırlıklı ol, her an stratejini baştan sona değiştirmek zorunda kalabilirsin. YENİ: YARIŞ HAZIRLIĞI Yarışlara daha da çok belirsizlik katmak için oyuna yeni bir hazırlık sistemi eklendi. Takımından veya pelotondan beş rastgele bisikletçi, yarış için normalden daha hazır olacak. Başka beş bisikletçinin ise performansının düşük olma ihtimali olacak. Ne yazık ki bu bisikletçilerin kim olacağını bilmenin bir yolu yok. Tüm rakiplerine dikkat etmen gerekecek. DİĞER İYİLEŞTİRMELER Yarışın taşlı etaplarını daha gerçekçi yapmak için tüm kullanıcı arayüzüne titreme ekledik. Bu yeni özellik taşlı kısımların zorluğunu ifade ediyor. Arenberg yolunu daha önce hiç böyle deneyimlememiştin! Tour de France 2022'de yarışlar, daha da büyük erken kopmalarla ve tüm kopmalarda daha başarılı işbirliğiyle her zamankinden daha çarpıcı! Stratejini gözden geçirmen gerekecek!