Quintus and the Absent Truth
Birinci şahıs korku macerasında bir adam ve faresini kontrol et! Alan Shaw’ın kızı kayıp ve onu bulmasına yardım edebilecek tek kişi, Quintus adında küçük bir fare olabilir. Boy farklılıklarını avantaj olarak kullanarak onların cevap bulma arayışındaki bu tuhaf eşleşmeye katıl. Quintus and the Absent Truth, birinci şahıs perspektifinde anlatılan korku temalı bir maceradır. Alan ve Quintus’un karşılaştığı bulmacalarda, genellikle hangi karakterin o görevde kullanılacağını bulman gerekir. Quintus’un erişemeyeceği düğmelere, anahtarlara ve eşyalara ulaşmak için Alan’ın boyuna; Alan’ın sığamayacağı kadar dar delikler için Quintus’a ihtiyacın olacak. Sadece birlikte çalışarak aradıkları gerçeği keşfedebilirler.