Hidden Cats in Rome
Bana mı öyle geliyor yoksa Roma sokaklarının her yerinde... pati izleri mi görüyorum? Ne demişler? Pati izlerinin olduğu yerde kediler de vardır! Hadi onları bulalım! Hidden Cats in Rome; herkese uygun, kısa ve keyifli bir gizli nesne bulma oyunudur. Büyük ve sevimli bir illüstrasyonun içinde rahat buldukları her kuytu köşeye saklanmış tüy yumağı dostlarımızı bul. Güzel ve tek renkli olarak başlayan şehir, bulduğun kedilerle sıcacık renklerle dolmaya başlayacak! Özellikler: - Yakından bakmanı bekleyen elle çizilmiş muhteşem manzaralar; - Biri diğerinden daha zorlu olmak üzere iki ana oyun modu; - Küçük kedi yavruları bulunan açılabilir ekstra aşamalar!; - Rahatlatıcı müzik ve ortam; - 900'den fazla kedi… ve bulunacak diğer şeyler :)