Football, Tactics & Glory
Football, Tactics & Glory, futbol dünyasında geçen bir strateji oyunu. Football, Tactics & Glory, futbol menajerliği oyun türünün kurallarını yeniden yazıyor ve bu türü sadece futbol menajerliğinin kitabını yazmış oyuncular için değil, herkes için ilgi çekici hale getiriyor. Bu oyunda futbol menajerliği oyunlarındaki gibi sonu gelmeyen tablolar, sayılar, rutinler ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar yönetme gereksinimi yok. Fakat oyuncuları yüzlerce saat boyunca kendine bağlamaya yetecek derinliğe de sahip. Sıra tabanlı oynanıştan, strateji veya yönetme oyunlarından keyif alıyorsan Football, Tactics & Glory'e bayılacaksın.