Sen, Yabancı'sın. Eskimeyen Deniz'de sürüklendikten sonra kendini sonu gelmekte olan bir dünyanın kıyısında buluyorsun. Ortalığı boğan karanlığın içinden beyaz pelerinli bir figür çıkıyor: sana geriye kalan Eski Dünya'nın Muhafızlarını avlama görevini veren Aykırı Ruhların Çobanı. Antik kalıntıları ve unutulmuş sırları keşfedip bunların içinde gizlenen dehşet verici şeylerle savaşmak için uçsuz bucaksız, kasvetli bir yolculuğa çıkmalısın. Olağanüstü güce sahip silahlarla ve güçlü yadigârlardan oluşan bir envanterle donanmış bir şekilde düşmanlarına ölüm getirmek için antik mezarları, batık harabeleri, bozulmuş tapınakları ve uğultularla dolu ormanları geçmelisin. Ancak düşmanlarını sakın küçümseme çünkü güç ve sayı bakımından üstünler. Seni bekleyen tehlikelerden kurtulmanın tek yolu zihnini de kılıcın kadar keskin tutmak. WRATH'in özünde 90'ların saygın nişancı oyunlarının DNA'sı bulunuyor. WRATH dünyası; ilgi çekici savaşlar, çeşitli ortamlar ve büyüleyici bilgilerle doludur. Her unsur, ona ilham veren oyunlar kadar zamansız, özgün ve büyüleyici bir deneyim yaratmak için ustalıkla kullanılmıştır. Öne Çıkanlar: ● Aykırı Ruhların Çobanı ile 3 eşsiz merkezde ve 15 haritada seyahat et. ● Quake atmosferinin tecrübeli isimleri tarafından tutkuyla hazırlanmış, karanlığa teslim uçsuz bucaksız bir dünyayı keşfet. ● Gölgelerde gizlenen ve kanına susamış 15 benzersiz düşmanı yerle bir et. ● Eski Dünya'nın 3 Tanrısal Muhafızı'nı yen. ● 10 eşsiz yadigârla agresif bir savaş taktiği kullanarak düşmanlarına hükmet. ● Her seviyeyi en ince ayrıntısına kadar tarayarak hayatta kalmana yardımcı olacak sırları ortaya çıkar. ● Andrew Hulshult'ın (Quake Champions, Dusk, Amid Evil ve DOOM Eternal: The Ancient Gods Part One) çılgın zihninden doğan unutulmaz müziğe kendini kaptır.