Red Wings: Aces of the Sky
Red Wings: Aces of the Sky yepyeni bir arcade oynanış tarzıyla, tarihin tozlu sayfalarından çıkıp gelen inanılmaz savaşları anlatan dinamik bir aksiyon oyunudur. Rakiplerini alt etmek için benzersiz yeteneklerini kullan, ölümcül nişan alma yeteneğini geliştir ve gökyüzünün tek hâkimi ol. 80 galibiyete adını yazmış, Birinci Dünya Savaşı'nın asıl kahramanı olan Kızıl Baron Manfred von Richtofen'in doğumuna, büyümesine ve düşüşüne tanıklık et. Onun filosunun bir parçası ya da baş düşmanı ol. İtilaf Güçleri'nin ya da Üçlü İttifak'ın 10'dan fazla tarihî savaş uçağından birini seç. Kaliteli ve çizgi roman tarzı maceralar ile benzersiz bir dizi tarihî etkinlikte uç. Birlikte uçabileceğinbir arkadaşını davet et. Gökyüzü maceraları, eşli oyun (co-op) modunda seni bekliyor!