The Prisoner of the Night
Klasik platform tarzında, gerçeküstü ve kâbus gibi kapkaranlık bir dünyada minik bir kıza eşlik et! Nartide, büyük bir evde ailesiyle birlikte yaşayan çok tatlı bir kızdı. Ta ki annesinin sözünden çıkarak battaniyesiz yatana kadar. O gece, Cruviana denilen gecenin soğuk rüzgârı pencereden içeri girdi ve Nartide’yi kaçırdı. Sonsuz geceye hapsolan Nartide, yaşam ışığını ve evine dönmenin bir yolunu bulmak zorunda. The Prisoner of the Night, kâbus gibi 2,5D tarzında sunulan bir ilerlemeli aksiyon platform oyunudur. Güzel kızımız Nartide, hayatının en karanlık ve korkunç gecesinde, korkunç canavarların ve tuzakların arasından sağ çıkmalı. Her adımın seni acı verici bir ölüme götürebileceği 159 çılgın ve korkunç bölümde minik Nartide’ye eşlik et!