Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Komik birinci şahıs macera oyunu Journey to the Savage Planet'in son sürümü! Güncel donanımlar için tamamen optimize edilmiştir ve 60 FPS'de çalışır. Tüm yamaları, zevkli DLC'leri ve keyifle izleyeceğin birkaç yeni sinematiği içerir. Beceriksiz işverenin Kindred Havacılık tarafından insanlık için yeni bir yuva bulmak amacıyla uzak bir yabancı gezegene gönderildin! Seni bekleyen dünya; zorluklarla, mizahla ve sürprizlerle dolu ama ne yazık ki Kindred, ihtiyacın olacak teçhizatları yanında göndermeyi unuttuğu için bu bunları kendin bulman ve üretmen gerekiyor. Tek başına veya iki oyunculu eşli oyun modunda oynayarak içinde, çözmen gereken bir gizem yatan güzel ve şaşırtıcı bir yabancı gezegeni keşfet ve sonrasında Dünya'ya dönüp dönmeyeceğine karar ver! Her birinde keşfedilecek farklı hayvanların ve bitkilerin yer aldığı dört benzersiz biyom. Bulunacak, listelenecek ve fotoğraflanacak düzinelerce tuhaf yaratık. Çok sayıda araç, silah ve fırlatılabilir öğe, zorlukların üstesinden istediğin gibi gelmeni sağlar! Jet Botu! Kanca! Asit bombaları ve dahası! Güleceksin, neşeleneceksin, sırları ortaya çıkaracaksın ve bunların hepsini en yakın arkadaşınla yapabilirsin!