The House of Da Vinci 2
Büyük üstat Leonardo da Vinci'nin çırağı olun. Titizlikle hazırlanmış 3D mekanik bulmacaları çözün ve gizemi aydınlatın. İtalya Rönesansının etkileyiciliğini keşfedin. Zamanda yolculuk yaparak çevrenizi şekillendirin. ÖZGÜN MEKANİK BULMACALAR Mekanik bulmacalar, 3D boyutlu bulmacalar ve yüzlerce yeni obje dolu bu oyunun dünyasına hemen katılın. ZAMAN YOLCULUĞU Zamanda geriye giderek gizemleri ve gizli objeleri aydınladın - Eşsiz Oculus Perpetua ile günümüze şekil verin. YENİ DOKUNMATİK KONTROLLER Yepyeni mekanları çok daha kolay bir şekilde gezin. Bütün oyun kontrolleri olabildiğince akıcı olması adına yeniden tasarlandı. SESLİ ANLATIMLI HİKAYE Bütün duyularınıza hitap eden hikaye, artık seslendirmeye de sahip. Tüyleriniz diken diken olacak! GİZEMLİ ARA SAHNELER Bunların içinde Leonardo da Vinci'nin ünlü "Son akşam yemeği" de var.