King's Bounty II
Nostria'ya karanlık çöküyor. Komplolar, sabotajlar ve büyücülük ülkeyi esir alıyor. Fakat kim bilir, belki de bir kurtarıcı çıkar -ülkenin son umudu bu- tüm bu belalara karşı savaşır, alayını def eder ve Nostria'da huzur ve düzeni tekrar sağlar. Sıra tabarlı rol yapma oyunu türünün en önemli örneklerinden efsevi King's Bounty serisinin merakla beklenen yeni oyunu King’s Bounty II, DNA'sından aldığı karakterini yepyeni bir hikaye, yeni fraksiyonlar, düşmanlar ve yeni özelliklerle geliştirerek muhteşem fantastik açık dünya Antara'yı yarattı. Bu dünyada, krallıklar birbirine düşmüş, ülkeler bağımsızlık istiyor, eşkiyalar yol kesiyor, denizaşırı halklar kralın otoritesini reddediyor ve leş gibi yaratıklar saldırmak için fırsat kolluyorlar. Son umut olarak arızi kahramanlar zuhur ediyor. Kaosa son vermeye yeminli bu kahramanlardan biri olarak oynuyorsun. İhanet, fedakarlık ve ölüm-kalım ile örülü, inişli çıkışlı bu macerada kendi ordunu kur, eğit, geliştir ve komuta et. Kendi geleceğin için savaşırken, özgün sıra tabanlı muharebelerde düşmanı alt et, zor kararları doğru ver ve klasik destansı bir hikayeyi yepyeni, heyecan verici bir deneyimle keşfet.