The Sisters - Party of the Year
Buyurun yaramazlığa! Her şey Wendy'nin evde arkadaşlarıyla bir yıl sonu partisi düzenlemek istemesiyle başladı. O daha annesinden ve babasından izin istemeye fırsat bulamadan, gıcık kız kardeşi Maureen, 'in de aklına aynı fikir geldi ve izin istemek için ablasından önce davrandı. Ne yazık ki anne ve baba yalnızca bir parti düzenlenmesine izin veriyordu! Partiyi kimin düzenleyeceğinin belirlenmesi için, Maureen, ve Wendy çılgın bir yarışa girdiler... Kardeş kardeşe karşı, işler kızışacak!