Wildshade: Unicorn Champions
Bitiş çizgisini tek boynuzlu at üzerinde geç! Wildshade: Unicorn Champions, rengârenk ve sihirli bir dünyada ailecek oynanabilen bir yarış oyunudur. Tüm turnuvaları kazanarak en nadir binekleri aç, onları çiftleştirerek hayallerindeki şampiyon atı bul ve Wildshade'in fantastik dünyasındaki en iyi binici ol. Özellikler: - Dörtnala koşan tek boynuzlu atınla rüzgâr gibi ilerle, engellerin üzerinden ustaca atla ve rakiplerini yenmek için sihirli güçlerini kullan. - Yarışları kazanarak yeni ekipmanlar aç ve birbirinden güzel semerler, yularlar ve semer örtüleriyle sihirli atlarını şımart. - Değişik deri renkleri ve yeleleri olan 50 farklı tek boynuzlu ve sihirli atı aç, ardından onları çiftleştirerek yüzlerce farklı kombinasyondan hayallerindeki sihirli dostu oluştur. - Dört oyuncuya kadar oynanabilen yerel çok oyunculu modda arkadaşların ve ailenle oyna. - 40 fantastik yarış pistini keşfet ve Wildshade dünyasındaki en iyi at binicisi olmak için tüm turnuvaları kazan!