Slap the Rocks
Destansı piksel boyutlarında kafa karıştırıcı bir macerada taşlara gününü göster! Blok kaydırmalı zekâ oyunları yeni bir fantastik maceraya kavuşuyor. Slap the Rocks, orta çağda kılıcıyla taşları oradan oraya savurma tutkusu olan bir hazine avcısını oynadığın bir retro bulmaca oyunu. İzometrik görünümlü piksek grafik tarzıyla oyuncuya sunulan Slap the Rock'ta, her birinde taş labirentleri, çalılar ve ağaç kökleri bulunan, keşfedilecek 30 bölüm yer alıyor. Bu bölümlerde görevin, beyaz kayalara vurup delikleri doldurarak hazine sandığına ulaşacak bir yol yaratmaktır. Bölümlerin hepsini geçebilmen için çalıları kesmen ve arazide dikkatlice ilerlemen gerekiyor. Bir taşın yanına gel ve arazide kayarak gitmesi için kılıcınla vur. Taş, taş duvarlara veya diğer engellere çarptığında duracaktır. Taşları düz bir hizada hareket ettirirsen er ya da geç yerdeki çukurları taşlarla doldurabilirsin. Gitgide karmaşıklaşan bölümlerin üstesinden gelip zenginliğe ve zafere ulaşabilir misin?