My Universe - My Baby
Yeni nesil bebek simülasyonunu keşfedin: Gerçek hayattaki gibi besleyin, banyo yaptırın, bezini değiştirin, birlikte oynayın! Bebeğinizin size ihtiyacı var! Her hareket, bebeğinizin mutluluğuna ve size olan sevgisine katkı sağlar. Yeni hareketler gerçekleştirmek (ayakta durmak, emeklemek, yürümek...) ve daha fazla aktivite kilidi açmak üzere bebeğinizi motive etmek için sahip olduğunuz tüm eşyaları (oyuncak, pelüş...) kullanın. Kocaman oldu! Yeni doğan bebeğinizle oynayın, çok sayıda mini oyunda ilk adımlarına ve gelişimine şahit olun. Çocuğunuzun büyümesini ve karakterinin gelişmesini izleyin! Ebeveynlik böyle yapılır! Çabalarınız ödüllendirilir: Bebeğiniz ne kadar çok beceri edinirse deneyiminizi kişiselleştirmek için o kadar çok eşya ve kıyafet kazanırsınız.