Agatha Christie - Hercule Poirot: The London Case
Bu detektiflik macera oyununda; çok değerli bir resim olan Mary Magdalene'nin taşınması, korunması ve satışı için Lloyd's of London ile birlikte çalışan ünlü detektif Hercule Pairot'nun yerine geçeceksiniz. Bu resim, Brüksel'den ödünç alınan daha birçok farklı dini sanat eserinin de sergilendiği Londra Müzesi'ndeki yeni bir serginin gözde parçası olacak. Lloyd's of London'ın bir çalışanı olan iş arkadaşınız Hastings, sanat eserlerinin sigortası ve resmin satışı konusunda size yardım edecek. Müzeye vardığınızda resmin yeni sahibi Mortimer Ailsworth ve müze müdürü Evelyn Warbeck ile karşılaşacaksınız. Güvenliği incelemek ve resmi olası tüm tehditlerden korumak için size sunulan kaynakları kullanın. Bir hafta sonra tüm ana karakterlerin de katılacağı bir ön gala düzenlenecek. Fakat resim herkesin gözü önünde çalınınca işler sarpa saracak. Keskin detektiflik yetenekleriniz, gerçeği ortaya çıkarmada ve bu hırsızlığın arkasındaki suçluyu bulmada işinize yarayacak. Gizemi çözüp çalınan resmi geri almayı başarabilecek misiniz? ÖZELLİKLER - Londra'da geçen ikinci bölüm ile ödüllü hikâyedeki yolculuğunuza devam edin. - Ünlü detektif Hercul Pairot olarak oynarken Londra'da ikonik yerler keşfedin, bir detektif olmanın heyecanını yaşayın ve şüphelileri sorgulama ve kanıt toplama gibi soruşturma özellikleri ile gizemi çözün. - Sesi tamamen İngilizce, Fransızca, Almanca olarak kullanılabilen bir karakterle kendinizi özel bir hikayeye bırakın - Agatha Christie'nin orijinal işlerine sadık bir senaryoyla hikâyeyi ve Pairot'nun gençliğindeki karakterleri ortaya çıkarın. Tanık ve Şüpheli Sorgulama: Sonuna kadar sizi hikâyenin içinde tutacak güçlü anlatısının yanı sıra uyumlu yeni sistem sayesinde ipuçlarını birleştirin ve gizemleri çözün. Çevre ve Eşya İnceleme: İpucu ararken yeni çevreleri inceleyin. Dikkatli bir şekilde kanıt arayın ve birinci şahıs görünümündeyken kanıtlar üzerindeki bilgileri bulmaya çalışın. Eşyalarınızı bir envanterde toplayın ve soruşturmanızı ilerletmek için kullanın. Doğru kombinasyonu bularak sandıkları açın. Kamerayı hareket ettirin ve yeni ilgi noktaları arayın. Mindmaps ve Timeline Resolution: İpuçlarını topladıkça Mindmapsde kanıtlar ortaya çıkar. Mindmaps iyileştirildi ve artık tüm deliller arasındaki doğru bağlantıyı bulabilmek için daha fazla dikkat gerektiriyor. Yeni bir özellik olan timeline, Pairot'nun olaylar zincirini daha iyi anlamasına yardımcı oluyor.