Superliminal
Sabaha karşı 3'te uykuya dalarken gözlerini Dr. Pierce'ın rüya terapisi programının kalitesiz reklamına kapatıyorsun. Daha önce tanıdık olmadığın bir ortamda uyanıyorsun, sadece bir rüyada hapsolduğunu algılamak için, algının gerçek olduğu bir rüyada. Superliminal'e hoş geldin. Superliminal, bakış açısı ve optik algı yanılsamalarından ilham alan birinci şahıs bir bulmaca oyunudur. Oyuncular, imkânsız bulmacaları alışılagelmişin dışında düşünerek ve beklenmedik şeyleri beklemeyi öğrenerek ele alıyor. Bu oyun; mükemmelce baskılanmış bir dünya, merak uyandırıcı bir sözlü anlatım ve gerçekten garip şeyler içeriyor.