A Castle Full of Cats
A Castle Full of Cats, biraz metroidvania yapısına sahip bir gizli nesne oyunudur: alternatif yollar, bulunacak anahtarlar, gizemli NPC'ler ve çok daha fazlası! Fofiño, kötü bir güç tarafından lanetlendiğinden beri kendinde değil... Kaledeki her kediyi karanlık (ama sevimli) yaratıklara dönüştürdü! Şimdi sadece patiska kedisi Lily ruh eşini kurtarabilir ve kaleyi kötü büyüden arındırabilir! Özellikler: Bulunacak 500'den fazla kedi Bulması daha da zor olan 100'den fazla kedi! Araştırılacak 20'den fazla farklı oda ...Sırlar!