Skautfold: Into the Fray
İmparatoriçe Eleanor'un Beş Şövalyesi'nden biri olarak asi bir örgütün ve kayıp bir soylunun raporlarını araştır. Sis'i dağıtabilecek misin? Into the Fray, Doom'a ve Dark Messiah'a benzer hızlı tempolu bir aksiyon nişancı oyunudur. İç savaşı merkezine alan Lovecraft tarzı karanlık bir hikâyede hızlı ve acımasız çatışma sunan tatmin edici savaş mekaniklerinin yanında oyuncunun aksiyonlarına tepki veren dünyayı deneyimle. Into the Fray, Skautfold oyun serisinin bir parçası olmasının yanı sıra Usurper ve Shrouded in Sanity oyunlarının devamı niteliği taşır ancak kendi başına da oynanabilir. Hikâye Hikâye 1899 yılında Portland Adası'nda geçiyor. İmparatorluğun Üçüncü Şövalyesi Hito olarak kayıp bir soyluyu ve Sons of Washington ismindeki asi bir örgütü araştır. Diyarı kaplayan Sis'e dikkat et, asileri ve korkunç müttefiklerini alt ederek ada sakinlerine liderlik et. Oynanış Cesetlerle dolu sokakları ve rutubetli mağara sistemlerini keşfet veya Sis'in etkisini artırmayı amaçlayan ayinlerin yapıldığı gizli yer altı tünellerini arındır. Devam eden yıkımı durdurmanın bir yolunu ararken bir yandan da adanın en derin ve karanlık sırlarını keşfet. Yıkım saçan üstün kalite ateşli silahlardan birini seç: el topu, üç namlulu pompalı tüfek ve meşhur Nikola'nın silah prototipleri. Ne varsa kır, yağ fıçılarını tekmele ve ateşe ver ya da düşmanlarını tuzaklarla alt et. Yıkım ve vahşet dolu bu oyunda zafere giden yolda önüne çıkanı parçala, yok et ve patlat!