Valthirian Arc: Hero School Story 2
Tüm kahramanlar doğmaz, birçoğu en iyi Kahraman Okulunda yaratılır, yani senin okulunda. Bu simülasyon ve RPG türü karışımında kendine özgü kahraman akademini inşa et ve yönet! Eşsiz, sürekli büyüyen bir öğrenci kadrosunu yetiştir ve on yılı aşkın bir süredir devam eden bir anlatıyı deneyimlerken stratejik sıra tabanlı savaşta mücadele et. ON YILLIK BİR HİKAYE Valthiria dünyasını yıkmak için uyanan kadim ejderhanın ardındaki gerçeği ortaya çıkar. Akademiyi canlandırıp krallıkları birleştirerek kötülük dünyasını defedebilir misin? KONTROL SENDE: KAHRAMAN OKULUNU OLUŞTUR VE YÖNET ÖĞRENCİLERİN İÇİN MÜFREDAT DÜZENLE Öğrencileri kahramanlara dönüştürmek için onlara birçok farklı sınıfta zaman ayır. Sınıftaki liderliğin, öğrencilerin görevlerdeki davranışlarını etkiler! STRATEJİK SIRA TABANLI SAVAŞTA PLANLA, ÖNGÖR, UYGULA Her görev için grubunu seç ve sıra tabanlı savaşta Valthiria'nın canavarlarıyla savaşırken öğrencilerine saha deneyimi yaşat. HEP İŞ Mİ, OYUN YOK MU? Öğrenciler hep ders çalışamaz ya da saha deneyimi yaşayamaz, değil mi? Mevsimler boyunca yüzme, balık tutma, yemek yeme ve kardan adam yapma yarışmalarına katıl!