The Mermaid of Zennor
Aynı adlı klasik peri masalından esinlenen, ancak günümüz İngiltere'sinde geçen görsel bir roman olan "The Mermaid of Zennor "un büyüleyici ve karanlık dünyasına girin. Bu hikaye, karanlıkta güzellik bulanlar için, sizi sonuna kadar büyüleyecek ve travma, akıl sağlığı ve saplantı gibi yetişkin temalarına değinen bir hikaye. Sefil hayatında sadece ağabeyi Jesse'ye güvenerek umut bulmaya çalışan Lilac'ı takip edin. Ancak Jesse'nin Noel için geri dönmesinin sevinci, kardeşinin kalbini tuzağa düşüren tuhaf ve kötü bir büyücüyü öğrendiğinde kısa sürer. Lilac, Jesse'yi özgür bırakma saplantısıyla yanıp tutuşurken, karanlık tarafından tüketilir ve bu unutulmaz hikâyede kendi zihninin derinliklerini çözer.