Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning
‘Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning’, antropomorfik (insansı) bir hayvan topluluğunda geçen epizodik bir macera oyununun ilk bölümüdür. Diğer hayvanları sizin için çalışmaya ikna ederek, zombi istilasına uğramış acımasız sokaklarda Hank ve Larry'nin hayatta kalmak için yemek ve ganimet bulmalarına yardım edin! Eşyaları yağmalamanıza yardımcı olmaları amacıyla diğer karakterleri ikna etmek için Hank’in eski satıcı tekniklerini kullanın! Tamamen sesli diyalogların yer aldığı komik bir yetişkin temalı zombi kıyamet hikayesi deneyimini yaşayın. Özellikler: * Hayvanları sizin için çöp toplamaya ve ganimeti bölüşmeye ikna etmek amacıyla pazarlık edin. * Yüksek riskli durumlarda çöpçünüzü yönlendirin. * En yüksek geliri elde etmek için eşyaların ticaretini yapın. * Siz de tehlikeli yaşamaktan hoşlanıyorsanız eşyalarla kumar oynayın. * Başkalarını etkilemeye dair bir iki şey öğrenin. * Çok çalışmadan zombi kıyametinde hayatta kalın.