West of Dead
Purgatory, Wyoming, 1888. Barut ve karanlığın, günah ve lanetin, wendigo ve cadıların mekânı. Oradan geçenlerin hatıra, kültür ve inanışlarına göre şekillenen değişken ve kaotik bir dünya. Ölü bir adam, zihninde yalnız karalara bürünmüş bir suretin anısıyla dirilir ve efsanevi sonuçlara neden olacak zincirleme bir olaylar silsilesini başlatır. Kendinizi o ölünün, William Mason'ın (Seslendiren: Ron Perlman) yerine koyun ve iki taraflı kontrollerin akıcılığıyla taktiksel siper kullanımını bir araya getiren bu hızlı tempolu siper/nişancılık oyunu ile Purgatory'nin amansız, çetin dünyasına adım atın. Becerilerinizi test edin; duruma göre oluşan avlanma sahalarında siper alıp üstün nişancılığınızla rakiplerinizi alt etmeye çalışın. Vahşi Batı hiç bu kadar karanlık olmamıştı.